מתוק ומעוצב - בתיה ביטון

איך לארגן יום פינוק זוגי בלתי נשכח

גברים רבים מבינים בשלב כלשהו שהשגרה והיומיום גובים מחיר נפשי ורגשי כבד מחיי הזוגיות - מה שמביא אותם לכדי מחשבה של לקיחת פסק זמן יזום עבור עצמם ועבר בת הזוג, לצאת לחופשה, להטעין את המצברים ולהתמלא באנרגיות מחודשות. על מנת שהחוויה תהיה מושלמת יחליט הגבר להפתיע את בת הזוג וכך לגרום לחוויה מיוחדת במינה שבת הזוג כלל לא ציפתה לה. אז איך הכי כדאי לארגן יום פינוק זוגי ולבצע את כל ההכנות המוקדמות? מיד נראה שישנם רעיונות רבים שיכולים להתאים לצורך כך וכל שנותר הוא לבחור את האפשרות המתאימה ביותר.

כיום אפשר לבחור בין יום כיף זוג בקרבת מקום המגורים או בחלק אחר של הארץ. כאשר בוחרים יום פינוק זוגי בצפון אפשר לשלב זאת עם בילוי במסעדה או בית קפה, טיול באתר, ביקור באטרקציה וכך ליהנות באופן מלא משבירת השגרה. את יום הפינוק הזוגי אפשר להעביר בצימר מיוחד וגם ללון בו או לבלות בו מספר שעות של רגיעה, שלווה, קבלת עיסויים או שחייה בבריכה פרטית. כאשר את כל אלה ילוו פירות טריים, ממתקי שוקולד או בקבוק יין צונן - אין ספק שהאווירה תהיה לא פחות ממושלמת ובמהרה תשיג את המטרה.

אז מה אפשר לעשות ביום פינוק זוגי?

כאמור, כאשר תיבחרנה פעילויות ששני בני הזוג ייהנו בהן - אין ספק שיום הפינוק הזוגי ישיג את המטרות שלו, שמבוססות בעיקר על ניתוק מהשגרה, מהילדים (אם יש) ומהשארה מאחור של המטלות השגרתיות והרגילות. לא חושבים או מדברים על עבודה, בני משפחה אחרים לא יוצרים קשר, עבודות הבית ימתינו עד לשובם של בני הזוג וכל התודעה ותשומת הלב של שניהם מרוכזות בכיף הזוגי, בלהיות ביחד, לבלות זמן איכות זוגי - רומנטי ואינטימי ולשוחח - מה שלעיתים קרובות מתקשים לבצע כאשר השגרה דוחקת ולוחצת.

אחת האפשרויות הנפוצות ביותר היא הזמנה של מקומות בספא בצפון, הממוקם באזור שקט, כפרי ושליו, בו יכולים בני הזוג ליהנות מעיסויי גוף לבחירתם, קבלת חלוקי רחצה ומעלי בית, לאכול ארוחה בריאה ועשירה, ללגום משקה חם ומרגיע העשוי מצמחים הגדלים בגינה ולרחוץ בבריכה מחוממת העומדת לרשות הלקוחות. גברים רבים בוחרים להפתיע את בנות הזוג שלהם בביקור בספא בעיקר מפני שמדובר בניתוק אמתי מהשגרה ומעדיפים לעשות זאת בצפון על מנת שהנסיעה עד לשם תספק את פרק הזמן הדרוש להתרגל לרעיון של לזנוח מאחור את כל מה שבדרך כלל מעסיק את התודעה והמחשבות.

אילו רעיונות נוספים יכולים להתאים ליום פינוק זוגי?

ברוב המקרים המחשבה היא שקובעת והכוונה של בן הזוג להפתיע את האישה ולפנק אותה כיד המלך. גם טיול קצר בשביל פורח או צפייה בנוף מיוחד יכולים למלא את שניהם בהנאה גדולה ולגרום להם לאוורור שלו הם כל כך היו זקוקים. גם צפייה בסרט, ביקור במוזיאון או רחצה בים יכולים להתאים ובלבד ששני בני הזוג ייהנו ויהיה מדובר בפעולות שהם אוהבים לעשות בזמנם הפנוי, גם אם לא יוצא להם לעשות כן בשגרה.

צפון הארץ מציע שלל אתרים ואטרקציות המתאימים לאירוח זוגי וזוגות רבים מגיעים לבלות, להתפנק ולצבור כוחות מחודשים. לאחר הבילוי קל יותר לחזור לשגרה, אם כי בדרך כלל יישאר טעם של עוד בקרב שניהם והם לא יתמהמהו בארגון של הפעם הבאה שבה יעזבו את השגרה כדי להתאוורר, רק שהפעם הבאה תהיה שונה על מנת לאפשר להם גיוון ושינוי האווירה.

חזרה | הדפסה
© כל הזכויות שמורות למתוק ומעוצב קידום אתרים Seoxpress | בניית אתרים ע"י אי.קיי.דיזיין - בניית אתרים