מתוק ומעוצב - בתיה ביטון

מה המתנה המושלמת לאישה ליום מיוחד?

הגיע יום הולדת של האישה המיוחדת בחייכם, היא גדלה בשנה ואולי יום הנישואין מתקרב ובא ואתם מעוניינים במחווה רומנטית שתעביר את המסר – כמה היא חשובה ויקרה ללבכם. אולי בכלל יום האהבה או היא ילדה לא מכבר ואתם רוצים לפנק אותה עכשיו שהיא בחופשת לידה.

כל סיבה יכולה להפוך במהרה לחגיגה. המטרה היא לרגש את האישה המיוחדת ביומה המיוחד או בהזדמנות שהיא מבחינתכם סיבה לחגיגה. יש מספר דרכים לרגש במתנות שיפתיעו אותה, ישאיר לה טעם מתוק, ילוו אותה בהמשך וימחישו לה כמה היא מיוחדת עבורכם. לפניכם כמה רעיונות למתנות אהובות לאישה של חייכם.

זרים של מתיקות!
אין כמו שוקולד או ממתקים, הם ממיסים את הלב ברגע ומשאירים טעם של עוד. אבל למה להסתפק בשוקולדים בגרסה המוכרת כאשר אפשר להציג ולהגיש את המתוקים בדרכים יצירתיות ומקוריות?

כאן נכנסים לתמונה זרים מתוקים, שילוב מרהיב בין פרחים ססגוניים לממתקים בדמותם של זרים או עציצים יפהפיים שניתן לשמור כפריט דקורטיבי וכמובן ליהנות מהם. תוכלו למצוא זרים בשלל עיצובים קונספטואליים בווריאציות מיוחדות בצבעוניות משתנה, סידורים פרחוניים המשלבים בין מגוון פרחים כמו פרחי משי לפרלינים, סוכריות ועוד ממתקים בעטיפות נוצצות לפי סגנון הזר. בין אם זרים המוגשים בכלי קרמיקה איכותיים או בואזה מבריקה, אריזת צלופן אישית ועוד. ההפתעה הגדולה היא לגלות לאישה שאוהבים שהזר הוא לא רק לנוי – הוא גם למאכל וכמובן שאפשר להעצים את החגיגה עם בקבוק יין משובח ועוד תוספות מתוקות מיוחדות וכמובן, פריטים לעיצוב הבית.

תכשיט של אהבה
מאז ומתמיד נחשבו הן השוקולדים והן התכשיטים למתנה הקלאסית והרומנטית המועדפת על נשים ובצדק. ניתן לשלב את המתוקים יחד עם תכשיט איכותי מזהב או מכסף, תכשיט בו הושקעה מחשבה ונבחר לפי קריטריונים מובחנים מראש.

כך למשל, תכשיט בסגנון המועדף על הגברת המיוחדת שלכם, כמו למשל, עם אלמנטים של פרחים או באותיות הלקוחות מתוך שמה או עם הקדשה אישית חרוטה בתכשיט עצמו. ניתן לבחור עבורה סט מיוחד כך שהיא תהנה מתכשיטים שמשלימים ביחד הופעה מיוחדת – עגילים,  ושרשרת. כיום ישנה אפשרות לעצב תכשיט שם בהתאמה אישית בעיצוב המבוקש ומדובר במתנה מרגשת המשלבת בין יופי לשימושיות, כל אישה תשמח לענוד תכשיט שעוצב במיוחד עבורה ונושא את שמה או את שם ילדיה. בין התכשיטים האהובים אפשר למצוא גם צמידי טניס, תליונים לבביים, חמסות מרהיבות ועוד.

העלות של התכשיט משתנה לפי סוג התכשיט וחומר הגלם הנבחר, בין אם מדובר בזהב לבן או זהב צהוב או כסף. לשדרוג המתנה, אריזה מהודרת עם ברכה אישית בה תוכלו לכתוב לאישה שלכם כמה היא חשובה עבורכם.

הפתעה בדרך אליך...
אחרי שבחרתם את המתנה האולטימטיבית לאירוע המיוחד, חשבו כיצד להעניק את המתנה המבוקשת לאישה המיוחדת שלכם באירוע המיוחד שלה. ניתן להשתמש בשירות משלוח כאשר שליח יגיע עד אליה למסור לה את המתנה ולהפתיע אותה או להחביא לה את המתנה במקום בו היא תמצא אותה ותופתע מאוד.

לדוגמא, מחכה לה על המטבח בבית או בתוך ארון הבגדים. ניתן להעניק לה את המתנה במסגרת רומנטית בחגיגה שלכם כמו למשל, במהלך ארוחת ערב לאור נרות או לפני שנכנסים לאוטו לחגוג ביחד. אל תשכחו להוסיף פתק או ללוות את המאורע במוזיקה נעימה ואפשר גם כמובן להנציח את הרגע בצילום ולאחר מכם להדפיס אותו, למסגר יחד עם הקדשה ולהיזכר כל פעם מחדש בחגיגה המיוחדת. 

חזרה | הדפסה
© כל הזכויות שמורות למתוק ומעוצב קידום אתרים Seoxpress | בניית אתרים ע"י אי.קיי.דיזיין - בניית אתרים